dinsdag 12 juli 2011

Samen op het strand

Mijn zwager vroeg mij laatst om een project te maken als aandenken aan zijn ouders. Zijn ouders waren dol op het strand en doordat we daar ook wel een heleboel leuke herrinneringen aan hebben, vond ik het wel leuk om dat als thema te gebruiken.
Ik heb 2 langwerpige houten borden bewerkt met Gesso en daarna bewerkt met Distress inkt (de diverse zandkleuren door elkaar). In het midden heb ik een bij het thema passend vel geplakt van Bo-Bunny.
Vervolgens de foto's gemat op ruim papier en na het matten gedistressed met een schuurblokje en inkt. De uiteinden heb ik een beetje omgekruld om het geheel een beetje body te geven. Ik had nog een aantal chipboard vogels liggen welke ik met walnootinkt heb gekleurd. Het geheel nog versierd met houten swirls van Kaisercraft en chipboard letters van Bo-Bunny bewerkt met distressinkt. Voor het strandgevoel toch ook nog maar een paar schelpen erbij geplakt.
Mijn zwager was heel blij met het resultaat en het werkstuk pronkt boven zijn eettafel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten