dinsdag 10 april 2012

Mini album

Weer druk bezig geweest met een mini album.......
Deze vind ik zelf wel heel leuk om te maken en heet mini steps.



Het boekje is bedoeld als 'dikke buiken' boek voor een juf op school die zwanger is.
Er zitten veel pockets en journaling plekjes in het boekje en een boel tags om leuke dingen mee te doen.
De juf is zelf ook heel creatief, dus mag ze de verdere aankleding zelf verzorgen.
Er kunnen echt wel 9 maanden foto's in het boekje.


OOOO wat ben ik toch dol op het maken van mini albums.......ben er nu 1 zelf aan het ontwikkelen, zonder hulp van Internet. Het schiet op, en ook die wordt weer heel erg leuk uiteraard!!

Groetjes
Roxanne

6 opmerkingen:

  1. o ik ben dol op dit papier en wat een leuk idee zeg een bolle buiken boek ...een BBB

    erg mooi geworden rox

    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er schitterend uit, maar het vogelhuisjes is ook hardstikke leuk.
    KNAP gemaakt

    Groetjes van,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een gaaf boekje is het geworden, heb je daar een beschrijving van ?????

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOOO wat ben je weer lekker bezig geweest .
    Mooi hoor !!! liefs Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een ontzettend leuk boekje is het geworden
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Roxxane,
    Is dit het enige miniboekje dat wat kunnen maken of heb je er nog 1?
    Kan ik ook eventueel een eigen ontwerpje maken. Ik heb we graag jou boekje er bij, zodat ik wat keus heb. Heb hieraan nog nooit meegedaan. Wil het toch een proberen.

    BeantwoordenVerwijderen