dinsdag 1 mei 2012

Vervolg van de Uitdaging

Hallo Dames,

De uitdaging schiet al weer redelijk op......
Ik heb iets leuks te melden.....er heeft zich een sponsor gemeld voor de Uitdaging.
Cynthia van www.krea2day.nl heeft een mal van Nellie Snellen gedoneerd voor de winnaar van de uitdaging.
Ik vind het zo geweldig dat zij dit heeft willen doen!!
Ik hoop dat dit een extra zetje zal geven om er een mooi boekje van te maken.
Uiteraard krijgt de winnaar ook nog de beloofde prijs, maar dit is dus een extra die beschikbaar is gesteld door www.krea2day.nl

Ik plaats direct na dit bericht NOG een bericht want het eerste boekje is al af!!!!!
Succes allemaal, enneh voor betaalbare mallen kunnen jullie natuurlijk bij cynthia terecht!

Groetjes
Roxanne

1 opmerking:

  1. OH da's een mooie mal en spannend die heb ik nog niet, maar leen hem weleens bij een vriendin.

    Super dat Cynthia dit wilt weg geven, bedankt voor de kans om dit te winnen !!!!
    gr Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen