dinsdag 24 juli 2012

7 Dots

Afgelopen zaterdag was ik met Rosita bij de Craftory in Ede en kochten we een gave lijn van 7 Dots.
Leende zich prima voor wederom een beyond the page project!!




Dit kastje toch maar wel bewerkt met embellishments, de bijpassende stickers van de serie gemat en op foam-tape gezet.
De bloemen van Prima heb ik een andere kleur gegeven met distress inkt en de sleutel en het bloemenlint zijn van Tim Holtz.
Aan de zijkant van het kastje heb ik een doosje gemaakt van de papierlijn, waarin ik labels kan opbergen, altijd handig om bij de hand te hebben.
Het kastje zelf is van Kaiser Crafts, de randen eerst gekleurd met een paintdabber cloudy blue en daarna met fadedjeans distressinkt bijgekleurd zodat het niet meer zo helder blauw is.
Ik ben weer blij met het resultaat, op naar het volgende project!

4 opmerkingen:

  1. WOUW !!!!! wat mooi gedaan !!! Tja tis dan ook wel een heeeeeeeeeele mooie papierlijn !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig echt een aanwinst zeg dit kastje, wat ga je erin doen?
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk mijn uitgestanste stansjes........geen idee nog

      Verwijderen