dinsdag 23 oktober 2012

Kerst komt eraan.........

Van Mary en Leo het nieuwste patroon..........nou dat moest ik eens uitproberen....

Werd  ook wel weer eens tijd dat ik eens iets ter promotie van de Sizzix Eclipse ging doen nietwaar?

Nou dames komt ie:
Je kunt het filmpje met de inhoud van het nieuwe patroon van www.svgcuts.com hieronder bekijken:

Erg de moeite waard weer!!!!
Heb je een eclips????? Wees snel tot morgen avond krijg je dit patroon gratis bij aankoop van 2 andere patronen.
Geen creditcard of paypal.......mail me dan even.


Vrolijk..........o nee nog niet natuurlijk..........

Groetjes
Roxanne

2 opmerkingen:

  1. Wauw !!! wat is hij gaaf geworden.
    Ik ga steeds meer twijfelen over de Eclips.

    Groetjes Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet twijfelen maar doen!
      Ik doe er veel meer mee dan ik ooit met mijn cricut expression heb gedaan!

      Verwijderen