woensdag 20 maart 2013

Chocolade eitjes!!!!

Hallo Allemaal,

Gisteren kreeg ik van mijn kinderen te horen dat de paasdecoratie ook maar eens gemaakt moest gaan worden.
Nou het eerste item is af!!!!
Hier kunnen van die heerlijke chocolade eitjes (liefst praline) in en dan zijn ze mooi verstopt voor hongerige kleine mannetjes ;-)




Oordeel maar!

Het papier dat ik heb gebruikt is van de C'est la vie serie van Bo-Bunny.
Gezien ik de hele lijn wilde heb ik de bloemen ook gebruikt, vondt ze alleen wat saai......
Dus de bloemen gestapeld, brad erin en kletsnat gemaakt met de minimister.
Goed in elkaar gefrommeld en uitgeknepen om het vervolgens (voorzichtig wat uit te vouwen en te drogen met de heattool..........
Nog te clean naar mijn idee, dus heb ik ook nog wat perfectpearls en goosbumbs gesprayed, geheel weer gedroogd en nu ben ik er wel blij mee!!

OOO Wat ben ik weer leuk bezig met de Eclips van Sizzix.
Meer info: www.krea2day.nl hier hebben ze ook de concurrent.....de Silhouette Cameo.
Ga je naar de beurs??? Leuke aanbieding ook geloof ik.........

Groetjes
Roxanne

1 opmerking:

  1. Ik vind hem prachtig geworden. Heel apart. De Pasen kan bij jou beginnen, nu het Lenteweer nog. :). Fijne avond, groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen